fredag 2. januar 2009

Godt nyttår!

Nytt år, nye muligheter.
Mange har vel tusenvis av nyttårsforsetter som å trene mer, spise mindre og sunnere, gjøre mer lekser, være mer sammen med venner osv.
I år bestemte jeg meg for å ikke ha noen, med tanke på at jeg aldri har klart å holde de. Hva er vitsen da?

For noen dager siden kom vårens H&M katalog i posten, og i går sendte jeg inn min bestilling. Må si jeg ser fram til sommeren. Gleder meg til å gå i shorts, bikini, kjoler, Ballarinasko, solbriller. Savner til og med lukten av solkrem. Og sist, men ikke minst måseskrik og lyden av bølgene som slår mot land.


Her er noe av det jeg bestilte meg

3 kommentarer:

Ellen sa...

søte klær:*

Anonym sa...

yeuh;D jeg har også sendt inn min bestilling...selv om jeg er blakk :( (A) så det er hemmelig...

;p

stilige klær ;D

Karine sa...

takk ;p