fredag 19. desember 2008

¡Feliz Navidad!



I går var det tid for julegalla. Mer trenger jeg vel ikke si om det.
Var artig, men litt kjedelig på slutten. Siden mange dro og jeg hadde dritvondt i føttene etter å ha gått i de høyehælene mine siden klokken seks. Føltes ut som jeg var i himmelen når jeg tok av meg skoene i ett-tiden.

Nå er det endelig ferie. Tid for å slappe av, spise altfor mye søtt og godt, jobbe og rett og slett bare nyte tiden sammen med familien. Etter å ha telt over hvor mange luker som er uåpnet på kalenderen min, tør jeg å påstå av det er ca. 5 dager igjen til jul. Førjulstiden har gått utrolig fort. Håper at ikke jula går like fort..

4 kommentarer:

Anonym sa...

aww...sååå nydelig i den kjolen da, pena ;D
Endelig er julen her! ..og jeg tror vi rekker å kose oss mer enn nok før den forsvinner forbi.. <3

sees hon

Karine sa...

takk ;¤

Anonym sa...

søt du var i den kjolen. Så godt å se at noen kler seg i farger, og ikke i bare grått og sort.

Ellen sa...

så cute du var:*