mandag 5. januar 2009

2008

Her er en liten oppramsing av hva dette året har bestått av, bilder kommer etterhvert.

JANUAR
:
Det var måneden jeg startet med blanke ark. Tok skolearbeidet for alvor. Trenet mye og spiste sunt. Likevel var det den måneden jeg opplevde minst.

FEBRUAR: Jeg hadde bursdag som såvidt ble feiret med en liten filmkveld hjem til meg. Ikke at vi så filmen meen.
Selve dagen feiret jeg i Spania med min beste venn Maria og familien. Herlig tur!
Jeg var også en tur i Trondheim og besøkte søskenbarnet mitt, Ingrid. Carl tok turen innom Kristiansund, og bloggen min ble opprettet.

MARS: Jeg og eirin feiret bursdagen vår med divas'n. tror det var i mars.

APRIL:Klasse 10B var på klassetur på hytta mi på Bjorli. Vi var også innom snøhotellet. Divasen danset på dansensdag og elin hadde bursdag.

MAI: Maria feiret bursdagen sin. Det var mye liv og røre.
Jeg og ellen var også på skolefesten med karpe diem. 17. mai ble feiret. Og jeg fikk meg jobb hos BigBite.

JUNI: Vi hadde danseshowet Faith. Klassen min arrangerte en konsert. Og vi hadde skoleavsluttning.

JULI:Var i Oslo og på veierland med familien. Jeg og Fredrik var med Eirin på Grip. Jeg kjørte opp til moped, og var på verdens beste tur til Kreta sammen med Eirin og Hans Emil.

AUGUST: Skolestart. Molde shopping med Eirin.

SEPTEMBER: Fikk meg jobb hos Super-G og slutta hos BigBite. Var også en liten tur på back to school partyet etter jobb.

OKTOBER: Jordan flytta inn. Julegodtet kom i butikkene. (ja, det kom i oktober)

NOVEMBER: Vi mala rommet til frankie.

DESEMBER
:Julegalla, Julebord med jobben, Familiemiddager og nyttår!

Hva syns DU er det beste som har skjedd i år?

4 kommentarer:

Eirin sa...

det beste jeg har oppveld i 2008, er all tida jeg har hatt med deg ;-*

Karine sa...

naw, pus ;*

Anonym sa...

det beste med 2008 var vel at jeg endelig ble 20...
og ace dance crew..
og nyleiligheten..
og masse kos med family and friends;))

<3

Karine sa...

aw