torsdag 19. juni 2008

Skoleavsluttning

Ja, nå har vi da gått på skole i hele 10 år. 3 av årene på ungdomsskolen. For meg føles det ut som om det var i går vi stod utenfor skoleinngangen og ventet spent på å se den nye skolen vår. Alt har gått så utrolig fort, men likevel har vi opplevd så sinnsyktmye.

Klassen min har vært på hele 3 klasseturer sammen gjennom årene. En i niende til Silset, og to i tiende til Bjorli og Innerdalen. Klasseturen til Innerdalen, som jeg har skrevet kort om i innlegget under her, var en fin avsluttning med klassen etter alle disse 3 årene sammen.

Men tilbake til avsluttninga. Her er noen bilder:

Underholdninga starta med at Ellen og Torhild sang en duett.
Mathilde spilte gitar og sang sangen Father and son
Til slutt overrasket lærerene oss med en sang de hadde laget.
Etter underholdningen fikk vi utdelt vitnemålene.
Jeg var så heldig at jeg fikk overrekke gaven til lærerene, men først sa jeg noen ord ;)Så var det tid for klassebilde. Her er nesten hele klassen samlet.Hade bra alle sammen! Kommer til å savne dere ! :(Etter avsluttninga ble noen med på hellas for å spise. Ole'ne kjøpte seg en stor pizza hver! Etter 4 pizza stykker innså de at de aldri i livet klarte å spise mer. Kanskje dere kunne kjøpt dere en på deling istede? ;)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hva ga dere lærerne deres i gave da?

Anonym sa...

Hva fikk lærerne av dere i avslutningsgave da?

Karine sa...

Vi ga de en vase hver ;)

Anonym sa...

aw, så fin du var !

Karine sa...

takk :*

Anonym sa...

Du var veldig fin ja. Eg synst slike avsluttningar er så triste eg:p

Karine sa...

Takk;p Jaa.. Alt gikk så fort til oss. Fikk ikke helt med meg at vi var heelt ferdige på ungdomsskolen.

Anonym sa...

10B