onsdag 25. juni 2008

grip, bigbite, trening, madcon og carl

Det må bare nevnes, at siden sist innlegg har jeg vært på grip sammen med min kjære venn Eirin! Vi hadde det kjekt! Vi og to andre gutter var de eneste ungdommene utpå der som ikke drakk på st.hans feiringa.
Alt i alt tror jeg det var vi som hadde det kjekkest likevel :D
Nok om helga, tilbake til denne uka. Igår starta jeg dagen med å dra på jobb.
Og vet du hva? Jeg fikk smøre min første baguett! wee :D
For de som ikke vet det jobber jeg på big bite. Jeg har ikke jobbet der spesielt lenge, 11 timer tilsammen tror jeg. ;p For de som lurer er månedens meny salami og ost og den koster 29 kroner. Men i tillegg til månedens meny har vi i gang en stor kampanje! Medium salat med bon aqua til 49, og kundene får en cola zero på kjøpet! For de som vil ha mye for pengene anbefaler jeg at kjøper dette ;)Har du et big bite kort? Det koster kun 10 kroner og med det får du hver 10. meny gratis! Vil du høre mer om det, gå til nærmeste big bite subs eller besøk nettsiden www.bigbite.no.
Etter jobben var jeg en tur på treningssenteret med maria. Vi trives der ;) Etter trening dro vi på madcon konsert på tahitibrygga. Der var det mange folk og mye liv! Carl kom, så etter konserten dro jeg og han hjem til han. Der spiste vi sjokoladepudding, satt på data'n, så halvveis en film og sist men ikke minst... han viste meg sykkelen hans :D Den var fin... og blå!
Ellers da? Noe som skjer, eller er dere bare slappe i ferien? ;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

tusen takk:)

- Her er det mest jobbing det går i, sjølv om eg er ganske trøtt og sliten. Får aldri heilt fri nei:S

Karine sa...

ah ;p kjekt med litt penger også da!

Anonym sa...

Hei hei..
Så fint at du skriv om Big Bite =)
Hehe bra du trives i lag me oss Karine!!
Du e jo ei topp jente som passe inn i lag me oss på Big Bite!!!!

Stor klem Sissel

Karine sa...

hehe, tusen takk :)

Anonym sa...

Hei!
Sikkert forferdelig teit spørsmål men dette har jeg lurt på en stund. Jeg kjøper alltid baguette på big bite med kylling faijitas. Er det et slags pålegg dere har på, og hvor får man kjøpt det. Vet jo at kylling curry finnes som sånn smørepålegg. Lurte på om du eventuelt kunne sjekke ut hva det het det dere har på så jeg kan sjekke om det finnes i butikker..