onsdag 18. juni 2008

klassetur

I helga var vi på klassetur i innerdalen. Ca. halve klassen var med, men vi koset oss likevel;)
Lite drama, siden de som gjør mest ut av seg i klassen ikke var med på turen. Vi fikk velge hvem vi skulle ligge på rom med selv, så jeg kom heldigvis på rom med mathilde og hillevi ;)
På hytta ble det servert 3 retters middag. Servitøren var kul! Alle digget henne :)
Vi var med på aktiviter med Øyvin Vadla, og så klart kom gruppene uavgjort på konkurransene. Ja, jeg svømte over ei elv med nysmelta snø. Ja, jeg kom først. Og ja, egget jeg svømte med sprakk. Om jeg skulle gitt klasseturen en karakter, ville det vært 5.

Minuset var vel at det var mye mygg, litt dårlig vær og at rommene vi lå på var små.
Resten var positivt :D

Slenger inn noen bilder.








8 kommentarer:

Anonym sa...

SLETT BILDE NUMMER FIRE KARINE

Anonym sa...

creds til fotografen som har tatt bilde nr. 3 (a)

Anonym sa...

HAHA det nederste bilde er såååå arti :D :D

Karine sa...

done.

Karine sa...

du er god ellen ;p

Karine sa...

hehe, ja :D

Anonym sa...

hahaha, mathilde som henger i tauet ? ;* råbrae bilder

Karine sa...

hehe, ja :D takk