fredag 23. mai 2008

treig igjen

Nå føler jeg at jeg har vært utrolig treig, siden jeg nesten ikke har skrevet noe på en hel uke :D
Her er noen oppdateringer som hva som har skjedd i det siste:

Igår hadde jeg prøvedag på big bite! det var utrolig morsomt og sosialt. :) Jeg hadde på meg "uniformen" og et skilt der det sto "opplæring" på. Var der bare i 3 timer siden vi hadde forberedelsesdag til eksamen. På denne opplæringsdagen lærte meg med kassa. Det er vanskeligere enn det dere tror, men blir bra når jeg blir mer vant til det :D
Hvilken big bite er din favoritt forresten ? :D

Idag hadde jeg skriftlig eksamen om temaet påvirkning. Det gikk både og egentlig, håper på en 4'er siden.
dere tenker vel: hææ? hvem er det som håper på en 4'er?
til dere som har den tanken, må jeg informere dere om at norsk er mitt svakeste fag og at jeg ligger på en 3'er i både bokmål og nynorsk :)

Filmer jeg har sett i det siste:

Step up 2: The Streets
Dårlig handling med bra dansing.

Sett den? syns?

7 kommentarer:

Anonym sa...

min bigbite favoritt er pepperoni (a)

Karine sa...

hm, det var vanskelig å gjette.. ellen :D

Anonym sa...

ehe

Anonym sa...

Fått deg jobb?;) Grattis, det blir braa!:D Synes vi må ta oss en chat når jeg kommer hjem Karine.. lenge siden nå ;¤ puss ingrid

Karine sa...

Jaa. Takk :D
Ja, ser fram til å møte deg igjen! :)

Anonym sa...

Step up 2 the streets,
Va faktisk bra, og er enig med at handlinga va bøg

Karine sa...

ja