lørdag 24. mai 2008

sol og sommer(#)


Er så utrolig herlig når sola skinner! :D Alle blir så glade og får ekstra energi.
I grillet jeg,ellen og jenny i hagen min. Vi matet fuglene, tok bilder, danset og sang.
Plutselig kom det fult av rødekors folk i hagen min. svatt så gale! de spurte om de fikk gå rundt huset mitt fordi de letet etter ei dame som hadde forsvunnet. :(
Etterpå kom maria, hege og bjørnar. vi så film før de dro igjen. Jenny og Ellen var igjen til meg og tegnet dette bildet :D
Takk for en fantastisk dag! :)

13 kommentarer:

Anonym sa...

naw, ligemåde :*

Karine sa...

:D gleder meg til neste gang *hinthint*

Anonym sa...

ya, jeg har null planer fremover :))))

Karine sa...

nå så ;)

Anonym sa...

jippi :* gleder meg

Karine sa...

jeg å (Y)

Anonym sa...

er litt glad klokkeslettene for kommentarene ikke vises rett :)

Karine sa...

haha :D jeg å

Anonym sa...

jeg må bare få sagt en ting: jeg og jenny har virkelig skills altså :)

Karine sa...

du og jenny? hva med meg?

Anonym sa...

du er tilskuer du karine :D bare ler

Karine sa...

haha, nei :D jeg som forma tegninga slik at den fikk litt sjarm over seg!

Anonym sa...

pft