søndag 18. mai 2008

hipp hipp hurra!!

dagen ble vellykket. Det ble ikke så mye is som planlagt, og jeg gikk ikke i borgertoget heller.
Ble heller med mamma og pappa til mormor og morfar og spiste kake sammen med de :D
De begynner og bli gamle og hadde ikke tenkt seg ut på byen for å se på toget.

Starta dagen med å gå i barnetoget. Ropte, sang og styra, men det holdt ikke for å vinne vandrepokalen.
Etterpå danset vi i gågata. Det regna først, men når vi begynte å danse kom sola fram. Tilfeldig?
så dro jeg til mormor og morfar som sagt. Etter det dro jeg til byen igjen og møtte noen folk som jeg se på borgertoget sammen med.

På kvelden gikk jeg og hege en tur i folkeparken, før jeg dro til maria. Vi satt og snakka om alt mulig, før jeg dro hjem og la meg. :D

Hvordan var din dag?

8 kommentarer:

Rebecca. sa...

høres ut som en koselig 17.mai. Og, jeg så på dere danse. Dere var veldig flinke. :)

Min 17.mai var supermorro:)

Karine sa...

naw, takk :D hehe, bra du hadde det kjekt :)

Anonym sa...

min var super !

Karine sa...

ebra :D

Anonym sa...

jeg hadde det ganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganskeganske bra igrunn

Karine sa...

hehe ;)

Anonym sa...

heia

Karine sa...

heia