mandag 27. oktober 2008

..

Nå for tiden syns jeg tiden går alt for fort.
Det er så mye som skal gjøres, og man rekker ikke alt. Har så mange planer, men få blir utført. Tiden vi går i møte er mørk og tung. full av lekser og mas. Hvor blir det av tiden?

Jeg har begynt og kjøpt julegaver.. faktisk.
Jeg hater når folk begynner så tidlig med jula, men føler at jeg må kjøpe gavene nå, slik at jeg er ferdig med det.

Blir irritert når jeg går i butikkene. Julebrus, julekalendere, pepperkaker, gløgg osv...
I fjor kom jeg aldri i julestemning på grunn av at jeg starta alt for tidlig.

Hva syns du om at de selger jule ting i midten av OKTOBER? :p

12 kommentarer:

Eirin sa...

det er ganske tragisk. blir liksom ikke skikkelig julestemning i butikkene når det først blir jul:(

Eirin sa...

altfor tidlig. jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal kjøpe eller spise noe som har med jul og gjøre før november ihvertfall :D

Karine sa...

eirin:enig!!
eirin#2: var det ikke du som hadde så lyst på pepperkaker i går det? ;p

Anonym sa...

jeg synes det er koselig jeg. for det første er julebrus DRITGODT, for det andre er sjokoladekalenderne hellige !
og jeg ser ingenting galt i å komme litt tidligere i julestemning =D

Karine sa...

ødlegger litt sjarmen med det da når de selger jule tinger i 3 måneder, altså 1/4 av året.

Eirin sa...

jeg hadde lyst på pepperkaker, meen, jeg skal klare og holde meg :D

Karine sa...

hehe, ebra pus :*

Anonym sa...

Sprøtt, da. Dumt at julen kommer så altfor tidlig, vi er jo nesten lei den før den kommer!

Anonym sa...

jeg liker ikke at de begynner så tidlig! for julebrusen frister noe sjukt, men jeg må greie å holde meg til Desember!

Anonym sa...

nytt innlegg. plis

Eirin sa...

nytt innlegg, ja ! due så treig

Ellen sa...

jeg syns det er DRITBRA at de selger pepperkaker, julebrus ogsånt i butikkene nå :D jeg elskerdet