torsdag 14. august 2008

kreta med eirin og hansi

Her kommer innlegget jeg lovte dere, om den store kreta turen!
Jeg, Eirin og Hans Emil reiste til kreta med familiene våre og var der i 2 herlige uker. Vi badet mye, shoppet, solet oss, kjørte tube og bananbåt, ble kjent med mange nye folk... og fant på en del tull. Jeg og Eirin i tube
Venter på maten.

Møtte på noen søtiser når vi var i Platanias. Tilfeldig?
Gjengen!
Eirin og meg



Elafonisi Beach


Hansi <--> Trygve

Eirin roper : Snapshot!
Meg og Kine

9 kommentarer:

Eirin sa...

haha, eirin roper faktisk :D

Karine sa...

ja! eller skal jeg bruke ordet SKREK istede? :D

Jenny sa...

Ser ut som dere har hatt en koselig tur :D

Eirin sa...

haha, holder nok med ; sier

Karine sa...

du sa det jo nokså høyt da..

Eirin sa...

så ut som dere hadde en råkoselig tur:D morsomt at dere traff på hillevi og christine da:D

Camilla Didriksen sa...

Så koselige bilder :)

Dear Sonea sa...

Så ut som en fin tur ja!

christine landre sa...

gud, så kjekk han trygve var :o