onsdag 13. august 2008

Hva skjuler seg i toalettveska mi?

En anonym person lurte på om jeg kunne skrive et innlegg om hva som skjuler seg i toalettmappa mi. Her har jeg laget en oversikt over sminke og skrevet en vurdering av hvert produkt. Terningskast hører naturligvis med. Kanskje jeg skriver om hvilke hudpleie og hårprodukter jeg bruker, men ikke nå. blir litt mye å skrive om på en gang.


I.d Bare Minerals Foundation dekker bra og gir et jevnt og naturlig resultat. Den inneholder stoffet sink som kan virke beroligende på huden, og får sår til å gro raskere. Den inneholder bare mineraler og tetter ikke porene som annen sminke kan gjøre. Men det er dessverre noen minus med foundationen. Den kan fort bli litt blank på huden, og prisen ligger på hele 410 kroner.

Derfor kan jeg ikke gjøre noe annet enn å gå den terningkast:







Selvfølgelig bruker jeg maskara! L'oréal telescopic maskara gir både volum og lengde på vippene uten og klumpe. Maskaraen er også lett og påføre når du blir vant til den. Prisen ligger på bare 150 kroner! Her får du mye valuta for pengene!

Maskaraen får helt klart terningkast:





Isadora Triple Eye Shadow inneholder skimmer og får øynene til å gløde. Fargen jeg har er litt beige/grå. Den hvite som du ser øverst blir lite brukt, siden den er så lys. Den er grei og påføre, og koster ca. 80 kroner. Varer utrolig lenge! Min ser nesten ubrukt ut, og jeg har hatt den drit lenge. Kanskje det har noe med at jeg sjeldent bruker øyenskygge? I allefall er det den beste øyenskyggen jeg har prøvd.

Øyenskyggen har det lille ekstra og kommer seg lett opp på terningkast