mandag 14. juli 2008

Music

Etter å ha kjørt fram og tilbake til oslo, vet jeg at det er utrolig kjedelig å sitte i en bil i flere timer. Derfor vil jeg gjerne gi dere noen musikktips slik at dere har noe å fylle opp ipoden med! Hver gang før jeg reiser strever jeg skikkelig med å finne noe musikk som jeg kan legge inn, så sangene som står under er for det meste sanger jeg har fått fra andre :)

Jason Mraz feat. Colbie Caillat - Lucky
2 Pistols feat. T-Pain - She Got It
Usher feat. Young Jeezy - Make Love In This Club
Leona Lewis - Better In Time
Lil Wayne - Lollipop
Shayne Ward - No You Hang Up
Ray J feat. Yung Berg - Sexy Can I
Matthew West - You Are Everything
Akon feat. Kardinal Offishall - Dangerous
Estelle feat. Kanye West - American Boy
Colby O'donis feat. Akon - What You Got
Gavin DeGraw - I'm In Love With A Girl
Alicia Keys - Like You'll Never See Me Again
Erlend Bratland - Lost
Espen Lind - Scared Of Heights
Busta Rhytmes feat. Linkin Park - We Made It

Ellen har fått seg blogg btw.

Ingen kommentarer: