mandag 14. juli 2008

Min lille ferie

Nå har jeg kommet hjem fra min lille reise! Jeg, mamma og pappa har vært litt overalt; Bjorli, Veierland, Larvik og Bærum. Det var en litt dårlig start på veierland, siden været ikke var på topp de 2 første dagene, men etterhvert strålte sola hver dag! :D Jeg fikk altså brukt den nye bikinien min mye. På veierland hadde vi hytte før, men nå har onkel og tante tatt over, så vi var på besøk til de. Det var hele 5 år siden jeg hadde vært på Veierland sist! Dere lurer kanskje litt på hvor det er henn, siden det er vel kanskje ikke akkurat verdens mest kjente sted. Det er ei øy i oslofjorden like atmed Tjøme og det er veldig varmt der som oftest. ;p


naw.. var ute og tok noen bilder mens det var dårlig vær på veierland.Her holder jeg og søskenbarnet mitt Mads marsvinene Morten og Molte.
Jeg og mamsen vinker farvell til øya.

Tanta mi laget verdens beste dessert når vi kom til oslo.
Meg på akerbrygge.
På veien hjem var det så kjedelig at jeg spilte bilbingo med meg selv. wee

Ingen kommentarer: