søndag 1. juni 2008

Slenger inn noen bilder fra uka


På torsdagen arrangerte klassen vår underholdnings kveld på skolen :) Det var ikke så mange folk som kom, men de som kom koset seg i allefall med underholdinga :p På bildet ser du Dancing Divas som rister løs til sangen move shake drop ;)


mathilde er hot

Hillevi sang. Hun sang drit bra har jeg hørt :D (måtte dra tidlig pga. trening)


Her er noen bilder fredagen, den siste ordentlige skoledagen vår. (som varte i hele 2 skoletimer, hehe) Digger deg, dennis ! (btw)
Liker å henge i gangene sjø. kult'e ;) mathilde er kul! (Y)
Elliottpus
på vei hjem fra skolen. blomstrene var til mathilde, siden hun er så snill.
Peace out, my brother!
Søta mi <3
:D:D:D:D:D:D:D:D
;)
Me and my sister from another mister!

Elliot og Elly
Kyssehjørne. Står der hver dag de.

Etter et fantastisk danseshow var vi ute og spiste med noen fra "gammel divas'n"

13 kommentarer:

Anonym sa...

hvem er de 2 som står å susser?

christine landre sa...

jeg rakk desverre ikke å se på jeg :( stod ikke opp før halv 5 sjø :o

Anonym sa...

helge og anniken såklart!

Karine sa...

oh ;/
helge og anniken, hvem ellers?

Anonym sa...

sjekke trynet mitt på bilde 12 ;o

Karine sa...

haha, jeg så ikke så mye bedre ut ;p men det er jo det eneste bildet vi tok av oss to :D

Anonym sa...

gammle divasn ? er dere ikke sammen lengere, dere som dansa sammen på 17 mai?:p

Karine sa...

mente de som var divas før oss :)

Anonym sa...

vi må ta flere bilder av meg og deg karine:D

Anonym sa...

skolen deres er skikkelig fin :)

Karine sa...

er ikke så verst den nei :)

Mathilde Dahl sa...

my sister from another minister E MIN, SÆRR !! (Y)

Karine sa...

minister? den var ny ;p