onsdag 28. mai 2008

Litt om dagen i dag.

Jeg går da på Atlanten ungdomsskole for de som ikke visste det :D


På skolen i dag skjedde det lite. Vi hadde skolefotografering av hele 10. klasse, jeg og noen spiste
bolle i gangen, vi så litt av "jesus christ superstar" på VHS og hadde fritime i tysken :( Før så hatet jeg tysktimene, men nå elsker jeg de! Det er helt sikkert læreren som gjør det! Marianne er knallkjekk og har dritbra humor. :D Etter skolen dro jeg på jobb. Der var det litt hektisk, masse folk og det ble litt styr med kassa osv ;p Det skal ikke være lett å være fersking ;)

Hvordan har dagen din vært? :)

Bollegjengen!
Marianne er favorittlæreren min! Digger deg, seriøst!

HUSK UNDERHOLDNINGSKVELDEN TORSDAG 29. MAI KLOKKEN 19.00!

OG DANSESHOWENE I FESTIVITETEN SØNDAG 1. JUNI OG LØRDAG 7. JUNI KLOKKEN 17.00!

11 kommentarer:

Anonym sa...

kult :)

christine landre sa...

aw. søte dere er sammen !

Karine sa...

meant to be <3

Anonym sa...

Noen somvil vippe opp tysk karakteren eller...... ;)

Karine sa...

hehe, har ikke karakter i tysk jeg! :D
står bare: deltatt

Anonym sa...

marianne er jævlig bra !

Anonym sa...

herligste gjengen <3 marianne er konge !

Anonym sa...

eh, dronning mener du vel

Karine sa...

prinsesse! men foretrekker å kalle henne for mamma jeg.

Anonym sa...

heah, karine :D "foretrekker å kalle henne mamma jeg"

Anonym sa...

marianne er jo bare beste kompislærern. fint bilde av bolle gjengen da karine. :)