onsdag 10. juni 2009

OSLOO

Det er en stund siden jeg kom hjem, men så er jo jeg kjent for å være treig når det gjelder bloggen da..

På torsdagen var jeg på intervju på den amerikanske ambassaden. Det tok 2 sek.
Etter det ble det shopping i Karl Johan med Eirin, Eline og Louise. Når vi var lei møtte vi Ragnhild og Mari og dro på Peppes for å spise.

I helga var jeg faktisk på kino 2 dager på rad sammen med tante! Vi så Star trek og Duplicity. Star trek var litt i lengste laget syns jeg og i Duplicity ble det litt for mye prating. Men handlingene var bra!

Når jeg er til tante og onkel skjemmer de meg alltid bort. Masse god mat og desserter! Føler jeg har gått opp 5 kg på 5 dager. I tillegg fikk jeg også en del klær fra de!

På lørdagen besøkte jeg carl. Lenge siden jeg hadde sett Ellen, mora hans, nå! Han hadde fått seg deeen søte katta, så vi laget en animasjon til ære for den! :)

Legger ut bilder av klærne senere, jeg er så lat :O)




Jeg har vært så slem og stjålet noen bilder fra Eline sin blogg!


4 kommentarer:

Marianne sa...

søte paraplyer :) - gleder meg til å se hva du kjøpte :)

Anonym sa...

hvorfor har du alltid det samme uttrykket på alle bildene dine? Redd for å vise tennene?

Anonym sa...

aww, så flott ;D jeg vil se bilder av klæær!

Karine sa...

jaa, hater tennene mine!