tirsdag 23. juni 2009

sommerferie ++

Da er det kun 7 uker igjen til jeg drar til USA. Det er helt sykt å tenke på egentlig! 7 uker.. Bare tenk hvor fort sommerferien bruker å gå, så skal jeg reise bort nesten et helt år! Mange spør hele tiden om jeg gleder meg eller gruer meg. Svaret er definitivt begge deler!

Gruer meg sykt til å reise fra alle. Har egentlig ikke helt innsett at jeg ikke får sett folket på ett år. Tenk på når jeg kommer tilbake. Alt har forandret seg. Må starte helt forfra, igjen.

Gleder meg til komme inn i en ny familie, møte mange nye folk. Oppleve mange nye steder, og lære enormt mye. Okei, altså. Hvor mye skjer i løpet av ett år i Kristiansund? Lite! Selvfølgelig er det mye jeg kunne ønske å være med på, men det kan ikke sammenlignes med alt det jeg kommer til å oppleve!

Såå da er det bare til å prøve å få mest mulig av sommerferien og nyte den siste tiden i Norge før jeg drar over there


Arnti fikk den lille.. Fredrik og Lars de to andre!

I helga var jeg forresten på grip sammen med Eirin! Vi møtte på Arnti, Fredrik og Lars. Sammen fiska vi, så på canal+ action, spilte kort og hoppa på trampolina! Jeg og Eirin sto opp tidlig for å sole oss. Vi bada til og med!

Skolefesten ble forresten også vellykket! Var på vors til Ida. Er ikke så fotogen, så null bilder av meg..



Ingen kommentarer: