lørdag 28. februar 2009

Idag var jeg og Maria på Changelig på kino.
"Hvor vil dere sitte?" spurte kassadama, og jeg følte presset om at flesteparten av setene bakerst var opptatt. Det var jo trossalt første dagen filmen gikk på kino. Fredag, vinterferie, Angelina Jolie hadde hovedrollen.

Jeg måtte nesten le når vi entret kinosalen.
Den TOMME kinosalen vel og merke.
Vi satte oss midt i salen.
"Ikke noe bråk, da kaster jeg dere ut!" sa kinomannen.
Jeg og Maria flira og laga mange vitser om den ensome kino-opplevelsen.

Det var forresten veldig kaldt. Noen som vet om Caroline kino sparer strøm?
Viktig å holde salene varme, selv om det bare er to personer som sitter der :)

Filmen var forresten utrolig bra. Anbefales (Y)
Den handlet om ei dame som får sønnen sin bortført.
Politiet leter etter han og finner han. Men gutten som utgir seg for å være sønnen hennes er ikke sønnen hennes, så hun ønsker at politiet fortsetter letingen. Politiet tror kvinnen er gal som ikke kjenner igjen sin egen sønn, så de legger henne inn på et psykiatrisk institutt..
Mer avslører ikke jeg, men det er i allefall en veeldig bra film ;p

Ingen kommentarer: