mandag 1. desember 2008

1. desember

Når jeg våkna i morgest var jeg overrasket. Hvorfor? Jo, fordi det allerede er 1. desember! Det føles ut som om det er en måned siden vi begynte på skolen, og nå begynner det virkelig og nærme seg jul! Jeg begynte å tenke på alle julegavene. Hvem skal jeg kjøpe til, og hva? Jeg må innrømme at jeg henger litt etter og har verken startet og kjøpe julegaver, eller kalender for den sakskyld. Får vel bare gjøre det i morgen da... Bedre sent enn aldri? ;)



Forresten så var jeg på løping idag! Føler at jeg kommer mer og mer inni det og at jeg gleder meg til hver løpetime. Jeg trener på treningssenteret kristiansund, altså det første treningssenteret i norge som starta med løpetimer. Med tredemøller. Timene består av intervaller, 4x4 min med høy intensitet. Beste treninga i følge Jan Helgerud, som jeg var på foredrag med i høst.

I begynnelsen gikk treningene sakte og jeg følte at alt var så tungt. Men etter at jeg hadde pressa meg igjennom noen treninger fant jeg ut at jeg faktisk trivdes veldig godt der. Tiden går rå fort, og jeg har begynt å øke tempoet eller stigningen etter hver time.

2 kommentarer:

Anonym sa...

flink duuu eeer ;D
Ja, nå er d faktisk desember...og snart ligger gavene under treet og julematen på bordet ;D jeg gleder meg!!
blir d jobbing i jula på deg?

btw, nå er bloggen min oppe å går igjen =)

Karine sa...

Vet ikke om det blir så mye jobbing i jula. Får jobbplan hver fredag med oversikt over når jeg skal jobbe uken etter, men håper på å få jobbet endel ;)

Bra at du har begynt å blogge igjen! Skal linke deg nå ;)