mandag 10. november 2008

utfordring!

Jeg har blitt utfordret av ELINE til å skrive 7 fakta om meg selv.

*Put these rule onto your blog and link back to the one who challenged you.
*Share 7 things about youself people probably don't know about you.
*Challenge other bloggers you would like to know a bit more about.
*Let them know that you've challenged them!

1. Jeg skal begynne på dansing på nyåret. GLEDER MEG!!
2. Jeg er avhengig av sminke. føler meg naken uten.
3. Blir lett forelska, og det varer lenge.
4. Akkurat nå drømmer jeg om å bli ernæringsfysiolog. Det virker utrolig interessant.
5. Flirer litt for mye.
6. Litt for glad i smågodt. Finner alltid på en grunn til å belønne meg selv.(Som oftest dårlige)
7. Jeg har søkt på utveksling til usa neste år!

Jeg utfordrer ELLEN, HILLEVI og JENNY

1 kommentar:

Anonym sa...

starter du på dansing?;)) flåååått! gleder meg til å se deg vrikke på rumpisn igjen