mandag 5. mai 2008

laaang helg

På onsdagen overnattet jeg til Mathilde :D Vi stakk en tur i skjerva, før jeg og Marius bestemte oss for å se film hjem til meg istede. Etter Marius dro, var jeg sammen med Mathilde og folket til Ruben. Ikke lenge etter dro vi hjem til Mathilde for å få oss en god natt søvn.

Så kom et av årets høydepunker; 1. mai frokost med Mathilde :D Samme dag som Maria har bursdag ;) Gratulerer med dagen som var, btw.
Vi spiste frokost på folketshus med masse musikk og taler osv, før vi dro på burger king og møtte Carl og Camilla. Senere på kvelden så vi biefilmen :D seriøst råbra! var spesielt en stålkommentar vi spolte tilbake til om og om igjen. Vi så forresten en annen film også, men den husker jeg ikke noe fra ;p


På fredagen feiret Maria bursdagen sin. Vi kom i åtte-tiden og spiste taco og sladret om forskjellige ting. Etterpå dro vi til Katrine der det skjedde mye rart.


På Lørdagen var det klart for film igjen! Jeg og Eirin så film til Helge sammen med Jens. "Natt på museet" het filmen. Haha, var litt dårlig ;p Vi spiste godteri og spilte guitar hero.. eller, guttene iallefall. Vi følte oss ikke så gode der vi satt ;p
Så kom Kim, og vi følte for å gå ut entur. Vi stakk til Hege, men jeg og Eirin stakk hjem etter en kort stund.


Så kom søndagen som var den siste fridagen :( Jeg og Eirin sov en stund, før vi spiste rundstykker. Etterpå skjærte vi opp frukt og så på Rovdyr :D Den var litt kjedelig og kort, og hadde en litt underlig slutt.


2 kommentarer:

Anonym sa...

rovdyr er seriøst forjæææævlig :o

Karine sa...

haha, var ikke så bra egentlig ;p