torsdag 17. april 2008

Gratulerer!


Idag fyller yndlingsjenta mi 16 år! Jeg hadde baket kake til henne, laget en plakat med bilder av henne og brent en CD med musikk hun burde begynne å høre på.
klokken kvart over sju snek meg inn i huset hennes mens alle sov. Så Mathilde ble vekt av at jeg kom inn på rommet hennes med hjertesjokoladekake med lys, plakaten og CD-en, mens jeg ropte "GRATULERER MED DAGEN!" Hun var så trøtt at hun nesten ikke klarte å blåse ut lysene. Jeg hjalp henne og henge opp plakaten på veggen, og slo på CD jeg ga henne. Hun var litt skeptisk til sangene, men jeg vet at hun kommer til å digge dem etter at hun har hørt de noen tusen ganger. Etterpå spiste vi kake og vekte Mathias(bestevennen min og broren til Mathilde). Så ble vi kjørt til skolen og hadde gym med magen full av kake.

4 kommentarer:

Anonym sa...

søte mathilde! ;¤

Karine sa...

mm, alltid vært :)

Mathilde Dahl sa...

søøøte karinemi som er så skjønn og gjør noe sånt for meg <3

Karine sa...

naw, alt for deg, vennen :*