søndag 17. februar 2008

Spania

Endelig hjemme! Denne uka har rett og slett vært fantastisk.Til tross for at det første som skjedde da vi kom fram, var at Maria ikke fikk kofferten sin, vi kjørte i mot bilene og at været ikke var så bra. Vi bodde i et koselig rekkehus i en eller annen by utenfor Alicante. Det var utrolig fint der, med et sinnsykt fint basseng i hagen. Temperaturen var ikke akkurat sånn som vi hadde tenkt oss. Det var ca 10-14 grader og overskyet nesten alle dagene, men det stoppet ikke meg og maria fra å bade. Heldigvis fikk vi en flott avstluttning på turen, på lørdagen var det nemlig 16 grader, sol og mindre vind. Da tok vi oss en tur på stranda, men det ble ikke noe bading. Ikke på meg i allefall. De andre dagene holdte vi mest til på kjøpesenterene og reiste litt rundt omkring på dagsturer til andre steder i nærheten.
Her er noen bilder :



Her er alle samlet(unntatt fotografen, unni/moren til maria)

Cartagena på dagstur!



Happy birthday to me<:o)

Maria tegnet hjerte til meg på stranda (a)
Ja, jeg er god å lage sandslott ;p

Er det iskrem eller spagetti? det er iskrem;)

On my way home...

Takk for turen ! :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Awch, håper dere hadde det goodie! ;D Så koselig ut;) ...nå er det¨bare å glede seg til fredda'!

Karine sa...

hadde det fint! :) Gleder meg sinnsykt mye til å komme til deg på fredagen! :D